mr. A.T.E. (Albert) Hurtak, notaris

Albert is afgestudeerd aan de Universiteit Groningen in 1988. Vervolgens is hij als kandidaat-notaris werkzaam geweest in Deventer en sinds 1990 heeft hij zich verbonden aan het notariskantoor in Hillegom. In 1992 heeft hij met succes de Beroepsopleiding Notariaat afgerond, waarna hij op 1 januari 1999 is benoemd tot notaris in Hillegom.

Albert is gespecialiseerd in commerciële vastgoedtransacties en estate planning. Omdat notaris zijn een van de mooiste en boeiendste beroepen is, neemt hij daarnaast regelmatig dossiers in de algemene praktijk ter hand, verzorgt  advieswerkzaamheden en geeft presentaties.

Albert bekleedt meerdere bestuursfuncties bij maatschappelijke instellingen in Nederland.

U kunt hem bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:15 uur, per telefoon (0252-520850) of per e-mail: mailto:hurtak@hrnotarissen.nl

mr. A.J. (Arjan) Roodhorst, notaris

Arjan is afgestudeerd aan de Universiteit Leiden in 1989. Hij is sinds 1 januari 1993 werkzaam in het notariaat en heeft zich sindsdien aan ons kantoor verbonden. Hij is vanaf 1 januari  2003 in functie als notaris te Hillegom.

Arjan is werkzaam in de algemene praktijk met een accent op het ondernemingsrecht. Hij is  daarnaast lid van de Vereniging van Estate Planners in het Notariaat (EPN).

U kunt Arjan bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:15 uur, per telefoon (0252-520850) of per e-mail: mailto:Roodhorst@hrnotarissen.nl

mr. I.M. (Ingrid) van Doorn-van der Eijk, kandidaat-notaris

Ingrid is in het notariaat in 1985 begonnen als uitzendkracht. Daarna heeft zij de opleiding tot notarisklerk gevolgd. Vervolgens heeft zij, naast haar werk, een studie notarieel recht aan de Vrije Universiteit te Amsterdam gevolgd die zij met succes heeft afgerond in 2004. Bovendien heeft zij de Beroepsopleiding Notariaat in 2010 afgerond.

Vanaf 1989 is zij bij ons op kantoor werkzaam. Ingrid houdt zich voornamelijk bezig met werkzaamheden die het onroerend goed betreffen en is gespecialiseerd in het verzorgen van veilingen waarbij het uitgangspunt is om de gedwongen veiling te voorkomen.

Ingrid is aanwezig op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur. U kunt haar bereiken per telefoon (0252-520850) en haar e-mail is mailto:Vandoorn@hrnotarissen.nl

mr. M.H.J.J. (Marika) Kager, kandidaat-notaris

Marika is in 1991 afgestudeerd in notarieel recht aan de Universiteit van Leiden. Vervolgens is zij als kandidaat-notaris werkzaam geweest in Bodegraven, Oegstgeest, Hoofddorp en Oude Wetering.

Zij heeft in die periode met succes de Beroepsopleiding Notariaat afgerond en in 2011 heeft zij zich aan ons kantoor verbonden.

Marika verricht werkzaamheden in de algemene praktijk.

U kunt haar bereiken op maandag, dinsdag- en donderdag van 8:30 uur tot 15.45 uur, per telefoon (0252-520850) of per e-mail: mailto:kager@hrnotarissen.nl

 mr. C. Los (Karin), kandidaat notaris

Karin is sinds in 2007 werkzaam in het notariaat. Naast haar werk heeft zij de studie notarieel recht gevolgd aan de Universiteit Leiden. Welke studie zij in 2013 cum laude heeft afgerond.

Vanaf mei 2016 is Karin bij ons op kantoor werkzaam waar zij zich bezighoudt met alle facetten van het familierecht. Daarnaast heeft zij onlangs haar beroepsopleiding notariaat afgerond.

Karin is aanwezig op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30 uur tot 17.15 uur. U kunt haar bereiken per telefoon (0252 520850) en per email: mailto:Los@hrnotarissen.nl

Dorien Janse, notarieel medewerkster

Dorien Janse is in 2012 afgestudeerd aan de Hanzehogeschool Groningen, waar zij haar Bachelor in de rechten heeft behaald. Dorien is sinds 2 mei 2016 werkzaam als notarieel medewerkster bij ons kantoor.

Ze voert algemene administratieve werkzaamheden uit en verzorgt de voorbereiding en afhandeling van de dossiers.

Tevens ondersteunt zij de (kandidaat-)notarissen op het gebied van het onroerend goederenrecht, in het bijzonder met de voorbereiding van transporten en hypotheken. Zij onderhoudt daarbij de contacten met cliënten, makelaars, banken en tussenpersonen.

 U kunt Dorien bereiken van maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur, per telefoon (0252-520850) of per e-mail: janse@hrnotarissen.nl

 

D.J.M. (Thea) Gerritsen- van Ombergen, notarieel medewerkster

Thea is sinds 1994 op ons kantoor werkzaam en ze doet dit werk nog steeds met veel enthousiasme. Ze heeft op verschillende notariële rechtsgebieden ervaring opgedaan en ondersteunt nu in het bijzonder de (kandidaat-)notarissen op het gebied van onroerend goed.Ze houdt zich voornamelijk bezig met de voorbereiding van hypotheekakten. Hiervoor onderhoudt Thea contacten met cliënten, banken en tussenpersonen en verzorgt ze de voorbereiding en afhandeling van dossiers.

Daarnaast houdt ze zich bezig met de werkzaamheden die verband houden met de doorhalingen van hypothecaire inschrijvingen bij het kadaster.

Thea is bereikbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag van 8:30 uur tot 17.15 uur per telefoon (0252-520850) en per e-mail: mailto:Gerritsen@hrnotarissen.nl

Th.G.M. (Dorien) Wassenaar-Ruigrok, administratief medewerkster/boekhoudster

Dorien is sinds januari 2005 werkzaam op ons kantoor. Zij verzorgt de gehele financiële administratie en bewaakt de liquiditeitspositie.

Daarnaast houdt zij zich onder andere bezig met de inkoop van kantoorartikelen en diverse zaken die betrekking hebben op het gebied van PR.

Dorien is maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8:30 uur tot 12:00 uur bereikbaar per telefoon (0252-520850) en per e-mail: wassenaar@hrnotarissen.nl

Ilona Kuijken, notarieel medewerkster

Ilona is sinds 1 februari 2016 werkzaam als notarieel medewerkster bij ons notariskantoor.

Ze voert algemene administratieve werkzaamheden uit en verzorgt de voorbereiding en afhandeling van de dossiers. Tevens ondersteunt zij de notarissen en kandidaat-notarissen op het gebied van ondernemingsrecht en familierecht.

Sinds 2016 bemant Ilona  de receptie en helpt ze u graag aan de balie of beantwoordt ze uw vragen aan de telefoon.

Ilona is aanwezig van maandag tot en met woensdag van 8:30 uur tot 17:15 uur, op donderdag van 8:30 uur tot 11.45 uur en op vrijdag van 8:30 uur tot 17.15 uur bereikbaar per telefoon (0252-520850) of per e-mail:secretariaat@hrnotarissen.nl